7 -november-2009

De Galerie is uitgebreid met figuurstudies, in het klein staat alles er op en de helft daarvan is ook al in het groot te bekijken.

15-oktober-2009

In Zuidlaren aan de Brink werd een boek gepresenteerd over de zuidlaardermarkt met hierin 2 schilderijen en een verhaaltje over Eef. Het boek is te koop via de link hiernaast.

26-september-2005

De site is uitgebreid met een verslag van de opening van de expositie in Molen Adam. Kijk bij exposities of klik hier.

19-september-2005

Vandaag met Leonie (Hanneke moest werken) de schilderijen naar Delfzijl gebracht voor de expositie. Alle schilderijen hangen op hun plaats en komen goed tot hun recht, dus echt de moeite waard om even richting Delfzijl te gaan. Vanaf vrijdag na de opening is dat mogelijk. Kijk op de site van de Stichting Molen Adam voor het adres en openingstijden.

Op de site is ook weer eea veranderd, het knopje om de site binnen te komen is aangepast en er is een teller geplaatst. Ook zijn de laatste weken de pagina's aangepast en uitgebreid. Het is de bedoeling om deze week de galerie verder te vullen. Leuk is ook een voorwoord voor de biografie, geschreven door Hanneke. Dit smaakt naar meer. Op de achtergrond worden druk dia's en foto's ingescand en archieven doorgeworsteld, zodat de biografie dadelijk kan worden aangevuld met foto's.

Johan

25 augustus 2005

Tja nieuws, de hele site is nieuw en dat is dan ook direct het grootste nieuws. De reden dat alles een beetje in een stroomversnelling is gekomen, is de tentoonstelling in MOLEN-ADAM te Delfzijl. Op dat moment staat het werk van onze vader weer eens in de belangstelling en kunnen we de site ook mooi promoten, want ook al kun je de schilderijen het beste in het echt zien, op deze manier kunnen we wel veel meer werk laten zien en het is 24 uur 365 dagen per jaar vanuit elk plekje van deze planeet te bekijken. In grote lijnen staat alles er nu op, nu moeten alleen de pagina's nog verder gevuld worden, nog genoeg te doen dus.

Johan

Boek de Zuidlaardermarkt